نرم افزارهای تحت وب

نرم ‎افزار VMware

vmwareکه نرم افزاری محبوب از نظر برنامه نویسان است ، به‌زودی با پشتیبانی از سیستم عامل مک های سیرا عرضه خواهد شد و از قابلیت‎های جدید محصولات اپل بهره خواهد گرفت.

نسخه‌ی فیوژن ۱۰ نرم‎افزار کاربردی VMware که از تاچ بار پشتیبانی می کند ، برای سیستم عامل مک های سیرا اواخر مهرماه منتشر می شود و برای استفاده در آخرین نسخه از مکبوک پرو نیز بهینه‌سازی شده است.

این نرم‌افزار هم‎چنین از فناوری بهبود گرافیک Metal 2 اپل بهره گرفته تا بتواند در بالاترین سطح توانایی پردازش و رندرینگ باشد. UI(طراحی رابط کاربری) در نسخه فیوژن ۱۰ تغییر کرده است و ابزاری برای مهاجرت از رایانه‎های شخصی مبتنی بر ویندوز نیز در آن قرار دارد. به کمک این برنامه میتوان طیف وسیعی از سیستم عاملها مانند ویندوز ۱۰ یا توزیع‎های گوناگون لینوکس را اجرا کرد. به نظر میرسد آپدیت کریترز پاییز ویندوز ۱۰ هم در این برنامه قابل اجرا باشد.

این محصول در نسخه‎ای مخصوص برای فعالان آیتی نیز عرضه خواهد شد. نسخه فیوژن ۱۰ پرو که توسعه‎دهندگان را هدف قرار داده، قابلیتهای کنترل شبکه، پشتیبانی از ابزارهای توسعه و بهرهگیری از قابلیتهای امنیتی ویندوز را دارا است. انتظار میرود نسخه معمولی با قیمت ۷۹ دلار عرضه شود؛ درحالی‌که نسخه پرو دارای برچسب قیمت ۱۵۹ دلاری است. دارندگان نسخه فیوژن ۸.۵ نیز می‎توانند با پرداخت ۴۹ دلار برای نسخه معمولی و ۱۱۹ دلار برای نسخه حرفه‎ای از آخرین آپدیت ارائه‌شده بهره ببرند. افرادی که از ۳۰ مرداد تا ۱۰ آبان نسخه قدیمی را خریداری کنند، می‎توانند بدون پرداخت هزینه نسخه جدید را نصب کنند.

  • مریم جلیلوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی