نرم افزارهای تحت وب

سایت های جذاب و کاربردی

مریم جلیلوند | دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

12 سایت جذاب و کاربردی

در این قسمت می خواهیم ابزارهای آنلاین و فوق العاده کاربردی را به شما معرفی کنیم که به شما کمک می کنند تا به سرعت فایل ها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید، عکس ها را بهبود دهید، تصاویر متحرک گیف بسازید و کلی کارهای جالب دیگر انجام دهید.

1.بهبود دادن کیفیت عکس ها

سایت جذاب Lets Enhance ابزاری رایگان و جذاب برای بهبود دادن کیفیت عکس هایی هست که رزولوشن کمی دارند. به این صورت که نویزهای اضافی اطراف عکس گرفته شده و با استفاده از هوش مصنوعی، جزییات از دست رفته را حدس می زند تا امکان از دست رفتن تصاویر بدون افت کیفیت فراهم شود.
پس از ثبت نام شما در این سایت چندین نسخه ی بهبود داده شده از عکس برای شما ارسال می شود که شما می توانید هر کدام را که خواستید امتحان کنید.

2.ارسال فایل روی وب

اگر بخواهید یک فایل را به سرعت و بدون نیاز به هر نوع ثبت نام یا ورود به یک سرویس برای شخص دیگری ارسال کنید، به آدرس send.firefox بروید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا هر فایلی را که خواستید برای شخصی بفرستید به درون پنجره ی مرورگر بیندازید و آن را با استفاده از یک لینک امن ، شخصی و رمزنگاری شده به دست دیگران برسانید.

3.چک کردن ساعت مناطق مختلف جهان

با استفاده از سایت جذاب TimeAndDate می توانید مجموعه ای از ساعت ها را روی صفحه نمایش خود داشته باشید که مربوط به مناطق دلخواه هست . اگر در این سایت یک حساب کاربری رایگان بسازید، می توانید روی هر کامپیوتر و مرورگری به این ساعت ها دسترسی داشته باشید.

4.تشخیص دادن بدافزارها

اگر روی هارد کامپیوتر خود یک فایل مشکوک پیدا کردید و قصد دارید محتوای آن را ببینید، بهتر است پیش از باز کردن، آن را با استفاده از سرویسی مثل Joti Malware Skan از نظر آلوده بودن به ویروس بررسی کنید.
به این صورت که فایل مورد نظر را باستفاده از رابط کاربری سایت آپلود کنید تا این سایت آن را با استفاده از مجموعه ای از آنتی ویروس ها اسکن کند.
استفاده از این ابزار به ویژه برای فایل هایی که با ایمیل برای شما ارسال می شوند بسیار مفید است.

5.پیدا کردن سایت مناسب برای دیدن فیلم ها

اگر مطمئن نیستید که سایتی به صورت قانونی امکان تماشای فیلم مورد نظر شما را فراهم می کند یا نه، استفاده از ابزار Can I SAtream It برای این کار مناسب است. در این صورت کافی است نام فیلم یا سریال مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید تا این سایت سرویس هایی مانند نتفلیکس، آمازون ویدیو، هولو، یوتیوب و سایر پلت فرم های موجود را برای شما بگردد.

6.بررسی وضعیت یک سایت

با استفاده از سایت downforeveryoneorjustme.com می توانید وضعیت سایت مد نظر خود را چک کنید. به این صورت که طراحان سایت آدرس URL سایت مد نظرشان را در باکس مخصوص این ابزار وارد می کنند و با کلیک روی لینک انتهایی می توانند بفهمند که سایت مورد نظرشان دچار مشکل شده است یا نه .


7.انجام محاسبات جدی

اگر قصد دارید محاسبات جدی را به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید با استفاده از ماشین حساب آنلاین حرفه ای Desmos Graphing Calculator این کار را انجام دهید.


8.ضبط کلیپ های صوتی کوتاه

                                                               

    
اپلیکیشن آنلاین وسریع Clyp برای ضبط صدا استفاده می شود. با استفاده از این ابزار می توانید به سرعت یک ایده را در قالب یک یادداشت صوتی برای خود ذخیره کنید یا پیامی را برای شخص دیگری بفرستید.
اگر قصد دارید کلیپ های خود را به صورت 24 ساعته در اختیار داشته باشید یا آن ها روی سیستم خود ذخیره کنید، لازم است که یک حساب کاربری رایگان در این سایت بسازید.

9.پیدا کردن ترکیب رنگ مناسب

اگر در حوزه ی طراحی وب کار می کنید، ابزارهای زیادی در زمینه ی پالت رنگی در اختیار شما قرار دارد. یکی از بهترین ابزارهای رنگ آنلاین استفاده از سایت Palette Generator است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که تعدادی عکس از سیستم خود آپلود کنید تا برایتان یک پالت رنگی مناسب با آن ها تولید کند.


10.حفظ کردن نتایج


سایت Scoreboardz ابزاری بسیار کاربردی که به صورت یک تابلوی نتایج مجازی است که برای انجام کارهای رقابتی استفاده می شود. به این صورت که می توانید نام شرکت کنندگان مسابقه (تا 12 نفر) را وارد کرده و امتیاز هر فرد را با استفاده از علامت های +و- بالا و پایین ببرید.


12.تغییر دادن فرمت فایل ها

با استفاده از سایت آنلاین و جذاب Zamzar می توانید اگر یک فایل را با فرمت اشتباه دریافت کردید آن را به فرمت مناسب تبدیل کنید. این سایت از 1200 نوع فایل مختلف شامل انواع فایل های صوتی، ویدیویی، عکس و اسناد مختلف پشتیبانی می کند.





12.ساختن گیف از همه چیز

با استفاده از سایت GIPHY می توانید به راحتی از ویدیوهای آنلاین یا ویدیوهایی که روی کامپیوتر خود ذخیره کرده اید، فایل گیف بسازید. اگر دوست دارید چنین سایت هایی را به صورت حرفه ای طراحی کنید به سایت سپنتا مراجعه کنید.





  • مریم جلیلوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی